POLITYKA PRYWATNOŚCI
AKADEMII LIDERÓW INNOWACJI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
FUNDACJI DR B. FEDERA
Załącznik nr 1 do Regulaminu Serwisu FundacjaFedera.pl
I. Uwagi wprowadzające
- Począwszy od dnia 25 maja 2018 r. obowiązują nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, które zostały uregulowane w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz Ustawie z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Niniejsza Polityka Prywatności stanowi zbiór zasad, których celem jest poinformowanie Ciebie o aspektach procesu odnoszącego się do pozyskania, przetwarzania oraz zabezpieczenia Twoich danych osobowych.
- Niniejsza Polityka Prywatności stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu Serwisu (Regulaminu świadczenia usług dostępnych w ramach Serwisu FundacjaFedera.pl) (dalej jako „Regulamin”).
- Niniejsza Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu. Akceptacja Regulaminu oznacza akceptację – Polityki Prywatności.
- Niniejsza Polityka Prywatności wraz Polityką Cookies zawiera zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych w związku z korzystaniem z Serwisu FundacjaFedera.pl.
- Korzystanie z Serwisu FundacjaFedera.pl, w tym korzystanie bez logowania oznacza akceptację warunków Regulaminu, w tym akceptację Polityki Prywatności.
- Dla interpretacji pojęć zastosowanych w Polityce Prywatności stosuje się słowniczek Regulaminu lub tak jak zostało to opisane w Polityce Prywatności (jeżeli to wynika bezpośrednio z opisu).
- Na potrzeby dostępności treści, lepszego odbioru Polityki Prywatności termin „Usługobiorca” został zastąpiony określeniem „Ty”, „Usługodawca” – „My”. Termin „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
II. Co to jest Polityka Prywatności?
- Szanujemy prawo każdego do Prywatności i dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Zachowanie poufności danych jest dla nas niezwykle ważne i chcemy, aby każdy, kto korzysta z Serwisu FundacjaFedera.pl wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy tę nową Politykę Prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania danych osobowych.
- Korzystając z naszych Usług, czyli korzystając z Serwisu FundacjaFedera.pl, niezależnie czy jesteś zarejestrowany w Serwisie, czy też nie, powierzasz nam w różnym stopniu swoje dane osobowe. W ramach korzystania z dostępu do treści Serwisu FundacjaFedera.pl lub poszczególnych Usług zdarza się, że powierzasz nam swoje identyfikujące Cię informacje – dane osobowe, a my także naszym Zaufanym Partnerom, czyli naszym stałym dostawcom, usługodawcom, którzy pomagają nam świadczyć Tobie Usługi lub stronom trzecim, z którymi współpracujemy bezpośrednio lub pośrednio, przede wszystkim w celu zapewnienia Tobie Usług na najwyższym poziomie, jak również w ramach działań upowszechniania wiedzy, która może być potrzebna (dalej: „Zaufani Partnerzy”).
- Niniejsza Polityka Prywatności powinna być pomocna w zrozumieniu, jakie dane od Ciebie zbieramy i w jakim celu, a także do czego je wykorzystujemy. Te informacje są ważne, dlatego prosimy Cię o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.
III. Jakie informacje o Tobie (dane osobowe) przetwarzamy?
- Przetwarzamy dane, które nam podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z Usług. Będą to przede wszystkim dane niezbędne do umożliwienia Tobie korzystania z pełnych Usług Serwisu FundacjaFedera.pl, w tym przy ewentualnym dokonywaniu darowizny, czyli dane które podajesz nam w ramach formularzy i okien dostępnych w naszych Usługach, np. adres e-mail, jak również dane, które pozostawiasz w ramach poruszania się po naszych Usługach, czyli te, które pozostawiasz w tzw. ciasteczkach (plikach cookies) np. Twój adres IP, informacje ile razy wchodziłeś na stronę Serwisu FundacjaFedera.pl i kiedy, z jakimi treściami udostępnianych przez Serwis FudacjaFedera.pl się zapoznawałeś (np. na jakie podstrony, jakie treści, jakie dokumenty), kiedy się ostatnio odwiedzałeś Serwis. Nie służą one w żadnym razie ustalaniu tylko Twoich osobistych preferencji, lecz po zagregowaniu (połączeniu z danymi innych Usługobiorców), służą rozpoznaniu zainteresowania zbiorczych grup Użytkowników (Usługobiorców).
- Informacje zawarte w logach dostępowych mogą zawierać różne dane np. zawsze adres IP. Dane te wykorzystujemy wyłącznie w celach technicznych i statystycznych.
- Pamiętaj, że zawsze możesz spytać naszego Inspektora Ochrony Danych o to jakie Twoje dane osobowe przetwarzamy.
IV. Kto jest Administratorem Twoich danych?
- Administratorem Twoich danych jest Usługodawca, czyli Akademia Liderów Innowacji i Przedsiębiorczości Fundacja dr B. Federa, ul. Orzeszkowej 2, 05-827 Grodzisk Mazowiecki, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez XIV Wydział Gospodarczy Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy w Warszawie pod nr KRS 0000318482, o nr NIP 5291768138, nr REGON 141760010.
- Dla profesjonalnego przetwarzania, ochrony i sprawności Serwisu FundacjaFedera.pl posługujemy się zaufanymi dostawcami. Wszystkie Twoje dane są zabezpieczone i przechowywane na serwerach naszego Zaufanego partnera, którym jest Artnet Sp. z o.o.
V. Inspektor Ochrony Danych
- Aby zagwarantować, że Twoje dane zawsze będą przetwarzane w sposób transparentny i zgodny z prawem, wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z tym przetwarzaniem. Jeżeli chcesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych skorzystaj z danych kontaktowych wskazanych poniżej:
Inspektor Ochrony Danych - Janusz Kosakowski e-mail: inspektor(at)Wiedza3g.pl
adres korespondencyjny: Akademia Liderów Innowacji i Przedsiębiorczości Fundacja dr Bogusława Federa, ul. Orzeszkowej 2, 05-827 Grodzisk Mazowiecki
VI. Jakie są cele i podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych i przez jaki okres będą przetwarzane?
1. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych
Przetwarzanie danych osobowych wymaga zawsze wyraźnej podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z Serwisu FundacjaFedera.pl, w tym z naszych Usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
Po pierwsze przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania zawieranych z Tobą umów, w tym m.in. abyś mógł korzystać z Usług i abyśmy my mogli świadczyć Tobie Usługi.
Podstawą prawną do takiego przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Usługobiorca, czyli Ty. Przetwarzanie na tej podstawie prawnej odnosi się do wykonania umów o świadczenie usług zarówno tych zawieranych jedynie przez korzystanie z Serwisu FundacjaFedera.pl w ograniczonym zakresie, gdy korzystasz z treści zamieszczonych w Serwisie FundacjaFedera.pl bez rejestracji, gdy korzystasz z treści zamieszczonych w Serwisie FundacjaFedera.pl jako Usługobiorca niezarejestrowany, a w tym także rozpatrywanie reklamacji, dopasowywanie Usług do Twoich potrzeb, analizowanie i udoskonalenie Usług oraz zapewnienie bezpieczeństwa Usług.
Przetwarzanie na tej podstawie prawnej odnosi się także do sytuacji, gdy zdecydujesz się nas dobrowolnie wesprzeć i dokonasz wpłaty (darowizny) na naszą rzecz. Dokonując płatności przekazujesz nam swoje dane osobowe, które będziemy przetwarzać tylko w związku z obsługą takiej płatności z uwagi na wymogi umowy darowizny i względy podatkowe.
Po drugie przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu zebrania i przetwarzania zagregowanych danych dla celów statystycznych, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, doskonalenia jakości i treści naszych Usług, szerzenia misji edukacyjnej (w tym analizowania i profilowania danych grup użytkowników dla celów badawczych i marketingu naszych Usług).
Podstawą prawną do takiego przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora (Usługodawcę), czyli przez nas.
Nasz prawnie uzasadniony interes polega na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie ich funkcjonalności, w tym na konieczności dostosowania zawartości Serwisu do potrzeb i preferencji Usługobiorców (Użytkowników) oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych, a także na konieczności tworzenia statystyk i badań, które stanowią podstawę do analizy, w jaki sposób Ty i inny Usługobiorcy korzystacie z Serwisu i na tej podstawie m.in. przygotowywać takie treści, które cieszą się największym zainteresowaniem lub na które jest największe zapotrzebowanie.
Po trzecie przetwarzamy Twoje dane osobowe odpowiednio w celu prowadzenia korespondencji, tj. udzielenia odpowiedzi i umożliwienia skontaktowania się z Tobą, w przypadku skorzystania przez Ciebie z formularza kontaktowego lub też w celach badawczych, w przypadku, gdy dobrowolnie zdecydujesz się wypełnić ankiety pojawiające się w Serwisie FundacjaFedera.pl.
Podstawą prawną do takiego przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. Twoja dobrowolna, wyraźna zgodna na takie przetwarzanie.
2. Okres przez jaki dane będą przetwarzane
Po zakończeniu korzystania przez Ciebie z naszych Usług, nie będziemy przetwarzać Twoich danych osobowych, za wyjątkiem tych danych, które są dopuszczone do przetwarzania na podstawie przepisów prawa lub umowy lub niezbędne do wyjaśnienia okoliczności niedozwolonego korzystania z Usług. Dane osobowe niezbędne do wykonania Umowy będziemy przetwarzać do czasu wygaśnięcia tej umowy, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak tylko wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń.
Dane przetwarzane z uwagi na nasz uzasadniony interes będziemy przetwarzać do czasu ewentualnego zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.
Natomiast dane przetwarzane przez nas na podstawie Twojej zgody, będziemy przetwarzać jedynie do czasu ewentualnego wycofania przez Ciebie udzielonej zgody.
Również skorzystanie przez Ciebie z prawa do bycia zapomnianym będzie skutkowało usunięciem Twoich danych na Twoje wyraźne żądanie.
3. Zestawienie: cel przetwarzania – podstawa prawna – okres przetwarzania
W celu usystematyzowania ww. celów przetwarzania Twoich danych osobowych, przypisania do danego celu postawy prawnej oraz określenia okresu, przez który będziemy Twoje dane przetwarzać prezentujemy poniżej ww. informacje w formie tabeli.
L.p. |
Cel przetwarzania danych
|
Podstawa prawna
|
Okres przetwarzania
|
1. |
Wykonanie umów, w tym: umów o świadczenie usług, które są zawierane przez korzystanie z Usług Serwisu FundacjaFedera.pl co najmniej w ograniczonym zakresie, gdy korzystasz z treści zamieszczonych w Serwisie FundacjaFedera.pl, w tym także dopasowywanie usług do potrzeb Usługobiorców, analizowanie i udoskonalenie Usług oraz zapewnienie bezpieczeństwa Usług;
a także umów darowizny w przypadku dokonania dobrowolnej płatności przez Usługobiorcę na rzecz Usługodawcy (w zakresie w jakim jest to niezbędne dla obsługi płatności i obowiązków podatkowych)
|
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, zgodnie z którym przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Usługobiorca, czyli Ty. |
Do czasu wygaśnięcia danej umowy pomiędzy Tobą, a Usługodawcą, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w okresach rozpatrywania reklamacji lub w celu dochodzenia roszczeń.
|
2. |
pomiary statystyczne, działania związane z marketingiem (upowszechnianiem) naszych Usług (w tym w celu analizowania i agregowania danych dla celów badawczych i marketingowych)
|
art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
tj. niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora (Usługodawcę), czyli przez nas.
|
Do czasu zgłoszenia przez Ciebie skutecznego sprzeciwu.
|
3. |
Prowadzenie korespondencji, tj. udzielenia odpowiedzi w przypadku skorzystania z formularza kontaktowego Naukowo-badawcze, w przypadku dobrowolnego wypełnienia ankiety w ramach Serwisu FundacjaFedera.pl
|
art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. Twoja dobrowolna, wyraźna zgodna na takie przetwarzanie.
|
Do czasu wycofania przez Ciebie udzielonej zgody.
|
VII. Kto ma dostęp do Twoich danych? Informacja o odbiorcach danych
1. Nigdy nie przekazujemy Twoich danych, nie sprzedajemy ich ani nie wymieniamy się nimi w jakichkolwiek celach, także marketingowych z innymi podmiotami. Twoje dane mogą być przekazywane jedynie Zaufanym partnerom, czyli firmom zewnętrznym działającym na nasze zlecenie m.in. dostawcom usług IT, księgowości. Dane przekazywane podmiotom zewnętrznym („Zaufanym Partnerom”) są używane tylko do świadczenia Tobie naszych Usług lub wykonywania zawartych z Tobą umów (np. obsługa płatności, gdy zdecydujesz się nasz dobrowolnie wesprzeć finansowo). Lista Zaufanych Partnerów znajduje się poniżej. Przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami, naszą Polityką Prywatności i standardami bezpieczeństwa informacji.
2. Zaufani Partnerzy:
a) ArtNet Sp. z o.o.
b) Biuro Rachunkowe Finans s.c.
c) GoldenMedia Paweł Tchórzewski
d) GoldenSubmarine Sp. z o.o. S.K.
e) Janus Usługi Informatyczne Janusz Kosakowski
f) PayPal
g) PayU S.A.
h) GetResponse Sp. z o.o.
i) Veritas Lex Kancelaria Radcy Prawnego A. Jarosinski
3. Ponadto Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa, urzędom i organom uprawnionym do przetwarzania danych na podstawie szczególnych przepisów prawa, np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej.
4. W związku ze stosowaniem tzw. wtyczek społecznościowych, efektem korzystania przez Ciebie z tych linków, jest umożliwienie portalom społecznościowym pobierania danych, np. zapisanych w plikach cookies.
5. W związku z korzystaniem przez nas z narzędzia Google Analitycs Twoje dane zgromadzone w plikach cookies mogą być przekazywane Google Inc. z siedzibą w USA, tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy. Przykazywanie odbywać się będzie na podstawie regulacji zabezpieczających ochronę danych osobowych, zatwierdzonych przez Komisję Europejską. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych.
VIII. Jakie masz prawa?
1. Prawo dostępu do danych
W każdej chwili masz prawo zażądać od nas informacji o tym, czy i które Twoje dane osobowe przechowujemy, w tym uzyskania kopii danych. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami – otrzymasz te informacje pocztą e-mail.
2. Prawo do sprostowania danych
Masz prawo zażądać sprostowania (poprawienia) swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.
3. Prawo do usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym)
Masz prawo zażądać usunięcia jakichkolwiek danych przetwarzanych przez nas. Jeżeli zażądasz usunięcia danych, które są niezbędne do wykonania przez nas na Twoją rzecz umowy lub świadczenia Usług, wówczas usunięcie danych skutkować będzie rozwiązaniem tej Umowy, a my nie będziemy mogli już Tobie świadczyć Usług, ponieważ nie będziemy już mogli przetwarzać Twoich danych, w tym nie będziemy mogli ich przechowywać.
4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
Masz prawo zażąda ograniczenia przetwarzania Twoich danych osobowych pod następującymi warunkami:
jeśli nie zgodzisz się na przetwarzanie danych na podstawie uzasadnionego interesu Usługodawcy, wtedy ograniczymy jakiekolwiek przetwarzanie takich danych po zweryfikowaniu, czy istnieje taki uzasadniony interes.
jeśli zgłosisz, że Twoje dane osobowe są niepoprawne, wtedy musimy ograniczyć jakiekolwiek przetwarzanie danych do momentu zweryfikowania ich poprawności.
jeśli przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, wtedy możesz nie zgodzić się na wykasowanie danych osobowych i zamiast tego zażądać ograniczenia używania Twoich danych osobowych.
jeśli nie potrzebujemy już Twoich danych osobowych, ale są one wymagane do zgłoszenia lub oddalenia roszczenia.
5. Prawo do przenoszenia
W przypadku przetwarzanie Twoich danych osobowych w sposób zautomatyzowany, na podstawie Twojej zgody lub zawartej umowy, masz prawo otrzymać kopię swoich danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i możliwym do odczytania formacie. Kopia ta może zostać przesłana do Ciebie lub do innego podmiotu. Dotyczy to wyłącznie danych osobowych, które zostały nam przekazane.
6. Prawo do sprzeciwu
Masz prawo do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie Twoich danych na podstawie uzasadnionego interesu Usługodawcy. W takiej sytuacji zaprzestaniemy przetwarzania Twoich danych osobowych przetwarzanych na postawie uzasadnionego interesu, chyba że będziemy w stanie znaleźć zgodne z prawem uzasadnienie tego procesu, które będzie nadrzędne wobec Twojego interesu lub prawa; albo z powodu roszczeń prawnych.
7. Prawo do cofnięcia zgody
Masz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, w odniesieniu do danych osobowych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
8. Prawo do wniesienia skargi
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane osobowe w niewłaściwy sposób, możesz się z nami skontaktować. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa UODO).
W celu skorzystania z powyższych praw skontaktuj się z nami (Usługodawcą) lub Inspektorem ochrony danych.
IX. Czy istnieje wymóg podania danych?
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale niezbędny do realizacji celów korzystania z Serwisu FundacjaFedera.pl. Niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia Usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. W minimalnym zakresie podanie danych jest dokonywane automatycznie (np. adres IP).
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Informacje, które gromadzimy w związku z Twoją aktywnością w Serwisie FundacjaFedera.pl, mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania zagregowanych danych), jednakże nie będzie to wywoływać wobec Ciebie jako osoby fizycznej żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Twoją sytuację.
Nie poddajemy Twoich danych procesowi automatycznego podejmowania decyzji.
XI. Informacja o ciasteczkach („cookies”) i danych eksploatacyjnych
Wykorzystujemy „cookies”, czyli małe pliki tekstowe wysyłane do Twojego komputera, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu FundacjaFedera.pl, w szczególności dla procesu autoryzacji. Pliki „cookies” nie służą identyfikacji Usługobiorcy i na ich podstawie nie jest ustalana Twoja tożsamość.
Pliki „cookies” wykorzystywane są do uproszczenia lub umorzenia danej operacji w tym między innymi do zapamiętywania danych niezbędnych do logowania Usługobiorcy, lepszego dopasowania Serwisu FundacjaFedera.pl do potrzeb i preferencji Usługobiorców, tworzenia statystyk oglądalności. Warunkiem działania „cookies” jest ich akceptacja przez przeglądarkę oraz ich nieusuwanie.
Szczegóły dotyczące wykorzystywania plików cookies oraz sposoby zarządzania plikami cookies reguluje osobny dokument – Polityka cookies dostępna pod adresem: https://fundacjafedera.pl/polityka-cookies
Przetwarzamy również zanonimizowane dane eksploatacyjne związane z korzystaniem z Serwisu FundacjaFedera.pl (tzw. logi – adres IP, domena) do generowania statystyk pomocnych w administrowaniu Serwisem FundacjaFedera.pl. Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby odwiedzające Serwis FundacjaFedera.pl. Logi nie są ujawniane osobom trzecim.
Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy jednak że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji, może utrudnić Tobie korzystanie z Serwisu FundacjaFedera.pl, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z Serwisu. Instrukcja zarządzania plikami cookies dostępna jest Polityce cookies
XII. Google Analytics
Korzystamy z usług Google Analytics dostarczanych przez firmę Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA). Usługi te pomagają nam analizować sposób korzystania z Serwisu FundacjaFedera.pl.
Google Analytics wykorzystuje pliki cookies do analizowania sposobu korzystania przez Ciebie z Serwisu FUndacjaFedera.pl. Pliki cookies są to niewielkie informacje tekstowe w postaci plików tekstowych, wysyłane przez serwer i zapisywane po stronie osoby korzystającej z Serwisu FundacjaFedera.pl (np. na dysku twardym komputera, laptopa, czy też na karcie pamięci smartfona – w zależności z jakiego urządzenia używasz korzystając z Serwisu FundacjaFedera.pl.
Informacje uzyskane za pomocą plików Cookies są zapisywane na serwerach wykorzystywanych przez Google Inc, w tym na terytorium Stanów Zjednoczonych. W przypadku aktywowania anonimizowania adresu IP podczas korzystania z Serwisu FundacjaFedera. adres IP zostanie skrócony jeszcze w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub innych będących stronami Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Jedynie w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP zostanie przekazany do Stanów Zjednoczonych i tam skrócony.
Na nasze zlecenie Google Inc. będzie korzystało z tych informacji w celu oceny korzystania grup Użytkowników (Usługobiorców) z Serwisu FundacjaFedera.pl, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach, statystyki oraz świadczenia innych usług związanych z korzystaniem z Serwisu FundacjaFedera.pl.
Gromadzone dane przetwarzane są w ramach powyższych usług w sposób zanonimizowany (są to tzw. dane eksploatacyjne, które uniemożliwiają identyfikację osoby). Dane te mają charakter zbiorczy i anonimowy, tj. nie zawierają cech identyfikujących osoby korzystającej z Serwisu FundacjaFedera.pl.
Standardowo większość przeglądarek internetowych oraz urządzeń dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies. Każdy ma możliwość określenia warunków korzystania z plików cookies za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej lub własnego urządzenia. Oznacza to, że możesz samodzielnie np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików cookies – w tym ostatnim wypadku jednak może to mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu FundacjaFedera.pl.
Ustawienia przeglądarki internetowej lub urządzenia w zakresie plików cookies są istotne z punktu widzenia zgody na korzystanie z plików cookies przez Serwis FundacjaFedera.pl – zgodnie z przepisami taka zgoda może być również wyrażona poprzez ustawienia przeglądarki internetowej lub urządzenia. W braku wyrażenia takiej zgody należy odpowiednio zmienić ustawienia przeglądarki internetowej lub urządzenia w zakresie plików cookies.
Możliwe jest także ogólne uniemożliwienie przekazywania danych z Twojego urządzenia do Google Analytics z wykorzystaniem plików cookies (włącznie z przekazywaniem adresu IP) poprzez pobranie dostępnej pod następującym adresem wtyczki do przeglądarki dostarczanej przez Google Inc, zainstalowanie: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl.
Szczegółowe informacje o zasadach na jakich działają powyższe usługi, w tym o zasadach zbierania i przetwarzania danych dostępne są tutaj: www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/.
XII. Wykorzystywanie danych
W ramach Serwisu FUndacjaFedera.pl mogą znajdować się przyciski, narzędzia lub treści kierujące do usług innych firm, m.in.: wtyczki portali społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkendIn) Korzystanie z tych aplikacji może powodować przesyłanie informacji o użytkownikach do ww. zewnętrznych podmiotów.
XIII. Bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych
Oświadczamy, że Administrator, tj. Akademia Liderów Innowacji i Przedsiębiorczości Fundacja dr Bogusława Federa opracował i wdrożył politykę bezpieczeństwa, w tym instrukcję zarządzania systemem informatycznym służącym do bezpiecznego przetwarzania danych osobowych.
XIV. Uaktualnienia Polityki Prywatności
W przyszłości może zajść konieczność aktualizacji Polityki Prywatności. Jej najnowsza wersja będzie zawsze dostępna na naszej stronie. Będziemy informować o każdej istotnej zmianie treści Polityki Prywatności, na przykład o zmianach dotyczących celu, w jakim korzystamy z Twoich danych osobowych, tożsamości Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub Twoich praw.
Przeczytaj więcej o naszej Polityce Cookies